Kategorie

Zobacz nasze Aukcje

1.   Firma PHU „MERX” Migacz, Poręba Spółka Jawna, zwana dalej “Gwarantem”, udziela gwarancji, że  produkt wolny jest od wad materiału i wykonania. Okres gwarancyjny liczony jest od daty sprzedaży sprzętu przez Firme Merx i wynosi:

   24 miesiące dla urządzeń z grup:  
- urządzenia telewizji przemysłowej (kamery CCTV, Rejestratory, Kamery IP, Rejestratory NVR, Zasilacze, transformatory, głowice PTZ, itp)
 Akumulatory i baterie posiadają 6-cio miesięczny okres gwarancji.

2.   Ujawnione  w tym okresie wady sprzętu  będą  usuwane bezpłatnie przez  Serwis  w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14-tu dni roboczych począwszy od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Serwis.
3.   Warunkiem  korzystania  z  uprawnień  gwarancyjnych  jest dostarczenie, przesłanie  urządzenia  do  Serwisu  wraz z dowodem zakupu i oryginalną, poprawnie wypełnioną Kartą Gwarancyjną lub formularzem RMA na której powinno znajdować się (pieczęć firmową sprzedawcy, numer dowodu  zakupu, datę sprzedaży,  nazwę urządzenia, numer seryjny, model, czytelny podpis osoby wystawiającej kartę oraz podpis kupującego). Odpowiedzialność  za  błędy  popełnione  przy  wypisywaniu  Karty  Gwarancyjnej  ponosi Sprzedawca.
4. Postanowienia Serwisu mają charakter ostateczny.
5. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu.
6. Gwarant ponosi koszt przesyłki w jednym kierunku (odesłanie paczki).

7.   Przy  zgłoszeniu  wadliwego urządzenia  uprawniony  z  gwarancji  powinien  załączyć  sporządzony  w  formie  pisemnej dokładny opis objawów wadliwego działania urządzenia  z uwzględnieniem środowiska pracy i sposobu w jaki się ujawniają.
8.   Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli:

 - Serwis dokona w trakcie trwania okresu gwarancyjnego trzech napraw, a urządzenie będzie nadal wykazywało wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem.
 - Serwis stwierdzi na piśmie, iż usunięcie wady nie jest możliwe. W przypadku wymiany sprzętu potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych mechanicznie przez klienta elementów.

9.   Jeżeli wymiana sprzętu na nowy nie jest możliwa, klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej ceny.
10. Gwarant  zastrzega  sobie  prawo  obciążenia  uprawnionego  z  gwarancji  kosztami  usług  serwisowych  i transportu, gdy uszkodzenie nie było objęte gwarancją lub urządzenie okazało się sprawne.
11. Gwarant  może  odmówić wykonania  usługi gwarancyjnej  w przypadku  stwierdzenia naruszenia plomb, niekompletności urządzenia, niezgodności  lub niekompletności  danych  w dokumentacji, dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych, używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem oraz dokonania rekonfiguracji lub rozbudowy urządzenia przez nieupoważnione przez Gwaranta osoby.
12. Gwarancja nie obejmuje:

     - uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (uszkodzenie elektryczne,  przepięcia prądowe na torach zasilania oraz wizyjnych, pożar, zalanie, powódź, uderzenia piorunów itp.)
     - uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad
     - uszkodzeń  wynikających z  instalacji  i  eksploatacji  urządzenia  w  warunkach  lub w sposób niezgodny ze specyfikacją Producenta
     - uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika
     - demontażu uszkodzonego urządzenia
     - czynności opisanych w instrukcji obsługi, które uprawniony z gwarancji zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie i na własny koszt (instalacja dodatkowych zabezpieczeń, uziemienie)

13. Niniejsza gwarancja w odniesieniu  do towarów  konsumpcyjnych  nie wyłącza, nie  ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Nowy Sącz, dnia 16.10.2013